nedjelja, 27. listopada 2013.

A gdje je tu čovjek? by Tomislav Galović :)




Počevši raditi u jednoj poznatoj Hrvatskoj firmi, po prvi puta sam se zapitao, čovječe pa kako ovaj svijet tretira čovjeka. Naime da pojasnim. Na obuci za dotični posao, voditeljica kaže „naš korisnik je naš profit“!? Drugim riječima on je samo brojka, kojoj treba uvaliti neku uslugu pod svaku cijenu.



E moj svijete di je tu čovjek, di je tu čovjek sa svojim problemima,talentima,osjećajima. Gdje smo sakrili Isusa Krista!? Gdje je nestala njegova riječ!?Tko je ubio našu savijest!? i Tko je slomio tvoj križ!? Zar je naš svijet toliko napredovao sva ova stoljeća da bi čovjeka sveli na novac, te ga nazivali profitom.Ako već razgovaramo o novcu hajdemo onda ovako. Naš tatica svakome od nas daje jako puno  talenata. Talenat koji se spominje u Novom zavjetu iznosi 58,9 kg zlata. Recimo da cijena najboljeg zlata oko 250 kn po gramu.Meni kalkulator izbacuje EROR. Da čovječe neprocjenjiv si nemaš cijenu, Bog te je stvorio neprocjenjivog na svoju sliku posebnog. Imaj hrabrosti biti čovjek, izgrađenog karaktera. Donesi odluku za dobro, odrekni se onog lošeg. Da sigurno je teško, a ponekad se čini i nemoguće. Zato se u odricanju treba vježbati. Po odricanju dolazi neizmjerna snaga duha. Tako postaješ vrhunski čovjek. Tvoja sloboda postaje slobodna.

Neki dan vratio sam se s krizmaničkog tečaja, na kojem sam bio animator. Prekrasno je doživjeti tu radost mladih ljudi. Ti mladi su toliko divni, da njihova lica nosim u srcu. Tražio sam Boga i ne nađoh ga. Tražio sam sebe, i ne nađoh se. Pođoh k bližnjem, i tu smo se utroje našli. Da našli smo se Zajedno u Kristu. Kako je to lijepo kada možeš osobi do sebe kazati brate/sestro ja te ljubim, Krist te ljubi.

Pa zašto ja sad ovo sve govorim!?

Pa zato što je ovaj svijet zaboravio na čovjeka, na njegove potrebe i probleme. Čovjek nije nit po koju cijenu profit. Zar bi Otac dao vlastitog Sina za profit?
Upravo ovi mladi ljudi puni radosti opominju nas i svjedoče blizinu,radost i ljubav.
Zato ne daj da ti slome križ! J


Tomislav Galović, student RPK-a na KBF-u.


Zahvaljujem se Tomislavu na priloženom tekstu! 
Nikica  J

Nema komentara:

Objavi komentar